NAŠA FILOZOFIJA

Djeca su prva!
Djeca se najbolje razvijaju kad su uključena u vlastito učenje.

butterfly

  • djeci osiguravamo okruženje koje potiče na
    inicijativu
    istraživanje
    kreativnost
  • sva djeca u svom razvoju prolaze zajedničke razvojne stupnjeve

ALI

poštujemo pravo svakog djeteta na jedinstvenost i individualnost.
Nastojimo omogućiti djetetu da se razvija i napreduje vlastitim tempom.

  • TREBAMO i TRAŽIMO suradnju s roditeljima jer OBITELJ ima najsnažniji utjecaj na dijete
  • poštujemo potrebe djece i njima se prilagođavamo (nema spavanja i jela na "silu")

SUSTAVNO i PLANSKI UTJEČEMO NA:

 TJELESNI RAZVOJ

  • potičemo puzanje, penjanje, skakanje, hodanje, slaganje kocaka, itd.

SPOZNAJNI RAZVOJ

  • potičemo djecu na istraživanje i aktivno učenje
  • djeca uče sudjelujući u aktivnosti, a ne promatrajući je

SOCIO-EMOCIONALNI RAZVOJ i RAZVOJ LIČNOSTI

  • prihvaćanje svih djetetovih emocija
  • razvijamo samostalnost
  • utječemo na stvaranje pozitivne slike o sebi
  • ugrađujemo opće vrednote – ekološki odgoj, razvoj tolerancije, poštivanje prava drugih ljudi…
  • potičemo prijateljske osjećaje

RAZVOJ GOVORA i KOMUNIKACIJE

  • potičemo verbalnu i neverbalnu komunikaciju
  • obogaćujemo dječji rječnik

RAZVOJ IZRAŽAVANJA i STVARANJA

  • potičemo glazbeno, likovno, dramsko stvaralaštvo
  • potičemo razvoj kreativnosti i mašte

Baby_crawling

Kako najbolje iskoristiti ključne
godine u razvoju djeteta

  • 50% sposobnosti za učenje svake osobe razvija se tijekom prve četiri godine života
  • te vitalne godine uspostavljaju puteve na kojima se temelji svo buduće učenje
  • mala djeca su najbolji vlastiti edukatori, a njihovi roditelji najbolji prvi učitelji
  • mala djeca uče kroz iskustva putem svih svojih osjetila – zato potičimo ta osjetila
  • naši domovi, igrališta, parkovi, muzeji, šume i plaže najbolje su škole na svijetu
  • učenje BILO ČEGA treba i mora biti zabavno

 

Dryden & Vos: Revolucija u učenju

 

Kako tjelesna aktivnost
izgrađuje djetetove psihičke sposobnosti

Dryden & Vos: Revolucija u učenju

 Ono što dijete tjelesno radi tijekom prvih nekoliko godina života ima veliku ulogu u tome kako će ono razviti druge sposobnosti.

AKTIVNOSTI: DOVODE DO:
  • hvatanje
  • puzanje
  • hodanje
  • posezanje
  • okretanje
  • dodirivanje
  • pokreti ruku i nogu
  • okulomotorne koordinacije
  • vještine krupne motorike
  • okulomotorne koordinacije
  • vještine krupne motorike
  • vrtnja
  • balansiranje
  • slušanje
  • ljuljanje
  • prevrtanje
  • plesanje
  • ravnoteže
  • sportskih sposobnosti
  • sposobnosti pisanja
  • glađenje
  • maženje
  • zajedničko igranje
  • ljubavi i sigurnosti
  • društvenih vještina
  • samopouzdanja
  • slaganje igračaka
  • slagarice
  • igre riječima
  • uživanje u glazbi
  • razvoja matematičkog i logičkog mišljenja
  • lakšeg učenja čitanja i pisanja
  • bogatog rječnika
  • glazbenih sposobnosti
  • razvoja matematičkog i logičkog mišljenja
  • lakšeg učenja čitanja i pisanja
  • bogatog rječnika
  • glazbenih sposobnosti